wtorek, 23 czerwca 2015

Rajstopy w spray'u marki W7

Podczas ostatniego z zamówień na allegro moim oczom ukazały się rajstopy w spray'u. Jest to dla mnie nowość a że lubię testować wszelkiego rodzaju nowości bez wahania je zamówiłam i jak na razie jestem zadowolona.

Rajstop możemy używać na dwa sposoby, tylko przed każdym musimy mocno wstrząsnąć. Jednym z nich jest spryskanie nogi z odległości ok. 15-20 cm i dokładne roztarcie ich na nogach. Drugim sposobem jest spryskanie dłoni i tak samo roztarcie specyfiku na nodze. Po użyci odczekujemy 1min żeby produkt wyschnął.


 
Mój odcień to Tan Glow. Wszystkich odcieni jest 3. Są jeszcze takie jak: Medium Glow i Deep Glow. Więc każda powinna znaleźć odpowiadający jej odcień.




 Tak mniej więcej wygląda skóra z bliska. Ciężko było dobrze uchwycić efekt. W rzeczywistości jest on dużo lepszy i bardziej widoczny niż na zdjęciu :)









W rzeczywistości mam bardziej opalone nogi, lecz nie widać tego na zdjęciach.;(

Rajstopy miałam nałożone tylko na chwile w celu pokazania efektu, więc jeszcze nie wiem jak sprawdzają się na dłuższa metę. Ale mogę powiedzieć, ze nie ma dużego problemu z ich zmyciem. wystarczyło dwa razy umyć nogę balsamem pod prysznic i nic nie było widać.

Spray poprawia koloryt skóry,  maskuje przebarwienia, naczynka i inne niedoskonałości. Nogi są gładkie i ładnie wyglądają :)

 Ogólnie jest to naprawdę fajna rzecz coś w stylu zmywalnego samoopalacza :D

Cena rajstop to 8,89 za 125 ml na allegro.





Brak komentarzy: